piątek, 25 listopada 2016

Kleszcz & DiNO z klipem fantasy. Gościnnie Rahim

Rahim na planie klipu do utworu MIĘDZY PIEKŁEM A NIEBEM Kleszcza & DiNO. Fot. Anna Grabowska.
Rahim jako rycerz, Kleszcz jako „dzikus”, a DiNO – mędrzec i druid w jednej osobie? Do tego krasnoludy, elfy i tajemnicza układanka? Takie rzeczy tylko na MaxFloRecTV! Dziś (17.11) do sieci trafił klip do utworu „Między piekłem a niebem”. Ten magiczny singiel zwiastuje nowy album duetu Kleszcz (MC) & DiNO (producent)

– Pewnego dnia zadzwonił do mnie Rahim i spytał, czy zrobię dla niego oraz Kleszcza & DiNO „Władcę Pierścieni”. „No cóż – brakuje nam może jakichś 100 mln dolarów, ale... ja nie zrobię?!” – wspomina Aleksander Kozłowski, szef ekipy realizującej najnowszy klip dla MaxFloRec. – To była zdecydowanie największa produkcja Przedmarańczy [grupa filmowa, na której czele stoi Kozłowski – przyp. red.], jeśli chodzi o liczbę zaangażowanych osób: na planie mieliśmy dziesiątki rycerzy, dzikusów, elfów i krasnoludów – dodaje.



Jak mówi Kleszcz, na planie klipu panowała świetna atmosfera. – „Dzikusy” sobie podśpiewywały, nikogo nie peszyła kamera. Pełna „wczuta”, śpiewanie piosenek, wybijanie rytmu patykami o drzewa – aż chciałoby się zamieszkać w lesie – śmieje się raper.

Kleszcz i drużyna tzw. dzikusów. Fot. Screen z klipu do utworu MIĘDZY PIEKŁEM A NIEBEM. Źródło - MaxFloRecTV.jpg
Powyższe wideo nie powstałoby jednak, gdyby nie wsparcie Urzędu Miejskiego w Tarnowskich Górach i Tarnogórskiego Centrum Kultury. Dodajmy, że wszystkie zdjęcia zrealizowano właśnie na terenie powiatu tarnogórskiego, z którym związany jest Kleszcz. – Tarnowskie Góry weszły w projekt, żeby zwrócić uwagę na swoją ciekawą przyrodę. Moją uwagę zwróciły. Nie spodziewałem się, że 20 min od domu znajdę tak fantastyczny świat. Jeśli jeszcze nie byłeś, jedź do rezerwatu Segiet i szukaj elfów! – zachęca Aleksander Kozłowski z Przedmarańczy.

„Między piekłem a niebem” to pierwszy oficjalny zwiastun nowego krążka spod szyldu Kleszcz & DiNO. Drugi już wspólny album artystów zatytułowany będzie „Cyrk na qłq”. – Będzie dużo emocji. Mamy zamiar kontynuować magiczną konwencję. Poza tym spodziewajcie się więcej melodii i rzeczy kompletnie niespodziewanych – zapowiadają artyści. Wydawnictwo na sklepowe półki trafić ma wiosną 2017 r. Singiel „Między piekłem a niebem” jako MP3 dostępny jest m.in. na

https://maxflosklep.pl/pl/p/Kleszcza-Dino-ft.-Rahim-Miedzy-pieklem-a-niebem/779 

w e-sklepach z cyfrową muzyką oraz w serwisach streamingowych.

Tekst: Kajetan Balcer (MaxFloRec)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz