poniedziałek, 22 lutego 2016

Antoni Malewski apeluje o pomoc za pośrednictwem swojego przyjaciela Konrada

KONRAD, to mój przyjaciel, tomaszowianin z Poznania, który przygotowywał moje książki (był korektorem tekstów) do druku. Konrad posiada tytuł doktora UAM w Poznaniu, a na prawe zdjęcie przedstawia go właśnie podczas uroczystego nadania mu tego tytułu naukowego. W przeszłości Konrad był wieloletnim pracownikiem naukowym w/w uniwersytetu, ale co najważniejsze, mój przyjaciel pracuje do dziś, tłumacząc wiele dzieł literatury pięknej z języka angielskiego w poznańskim Domu Wydawniczym REBIS. Bardzo proszę o przychylność do jego prośby jaką skierował do mnie i dziękuję wszystkim ludziom dobrej woli w jego imieniu, Zenona, rodziny i przyjaciół. Na lewej fotografii Konrad z czasów młodzieńczych.
Antoni Malewski

Drogi Antku,

Piszę do Ciebie w związku z tragiczną sytuacją męża mojej siostrzenicy i chrześniaczki jednocześnie, imienniczki mojej małżonki, Marty Winogrodzkiej-Nowakowej (zamieszkałej w naszym rodzinnym Tomaszowie; pedagoga, zajmującego się dziećmi wymagającymi szczególnej troski). Otóż minęło już trzy tygodnie odkąd Zenek, który pojechał do Łodzi na rutynową, bo już drugą, operację kolana (był zawsze zagorzałym sportowcem amatorem, a z zawodu jest inżynierem, absolwentem Politechniki Łódzkiej) i po podaniu narkozy przestał oddychać i został wprowadzony w stan śpiączki farmakologicznej, podłączony do stosownych urządzeń i... sytuacja się niestety nie zmienia. Rokowania są niestety złe. W związku z powyższym proszę Cię, o ile jeszcze nie rozliczyłeś się z "fiskusem" o przekazanie wiadomego 1% na podany przeze mnie niniejszym KRS.

KRS 0000104323, Fundacja DAR SERC, hasło ZENON 

Z góry Ci wszyscy dziękujemy. Proszę też, byś przekazał ten apel swoim przyjaciołom i znajomym.
Konrad i (oczywiście) Marta

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz