sobota, 2 listopada 2013

IVAR i LECHU zapraszają! 2-go listopada w pubie ROCKY zagra DZIADEK BLUES/BARTOSZ KARSKI


IVAR i LECHU zapraszają!
pub ROCKY na rogu ulic:
Gwiaździstej i Swobodnej
we Wrocławiu
02-11-13 sobota, godz. 21:00, 
wstęp wolny
DZIADEK BLUES/BARTOSZ KARSKI - acoustic blues/rock


https://www.facebook.com/RockyMusicPubArtBro
http://www.dziadekblues.pl/#/o-mnie/

Muzyki nie można pojąć, tak samo, jak nie można pojąć religii, czy filozofii. Jednak można się w nią zagłębić. To właśnie robię, odkąd pamiętam. Właściwie wszystko, co chciałbym o sobie powiedzieć, mówią o mnie moje utwory. Komponuję nie za pomocą muzycznych schematów,ale pozwalam muzyce płynąć ze mnie i zapełnić różne koryta myśli. Pomagają mi w tym moje wierne harmonijki i gitary. Przygoda z muzyką to coś więcej niż gra i komponowanie. Bo muzyki nie wolno grać. Trzeba ją czuć. Dlatego właśnie Blues. Smutek i radość, gniew, strach, nienawiść, zazdrość, zdrada, ból- wszystko. Uczucia i czyny. Krzyk milionów dusz i głuchy skowyt psów.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz