czwartek, 7 grudnia 2017

Kleszcz & DiNO z nowym, ale chyba znanym klipem

Od lewej - Kleszcz i DiNO, duet hip-hopowych freakow. Fot. Lukasz Siekanowicz








Na MaxFloRecTV 9 listopada trafił teledysk do utworu „Słodko śpij” duetu Kleszcz & DiNO. To już ostatnie wideo promujące wydany w kwietniu br. „Cyrk na qłq”. Za jego scenariusz, montaż i reżyserię odpowiada sam Kleszcz. Sprawdźcie, co „horrego” wymyślił tym razem i... czy przypadkiem już gdzieś tego nie widzieliście! Kleszcz (raper) & DiNO (producent) to duet hip-hopowych freaków, który nie daje o sobie zapomnieć. Dzieje się tak m.in. za sprawą najnowszej płyty artystów, „Cyrku na qłq”. Śmiało można by ją nazwać wideoalbumem. Do jednych numerów na płycie powstały bowiem oficjalne teledyski, do innych – klipy mniej oficjalne czy też np. pokaz zdjęć. Każdemu z 14 premierowych utworów towarzyszy jednak jakaś wizualizacja. Dziś w sieci pojawił się ostatni obraz promujący to wydawnictwo.


Zdjęcia do powyższego teledysku wykonali autorzy pozostałych klipów Kleszcza & DiNO – Radosław Bereś z Ace of Art i Aleksander Kozłowski z Przedmarańczy, a także realizator „RAPocztówek” Rebel Babel, Piotr Bartos. Scenariusz, montaż i reżyseria to dzieło Kleszcza, tyle że pod szyldem Sick Works.

Klip do „Słodko śpij” to mój najdłużej powstający teledysk. Zdjęcia do niego realizowaliśmy na planie innych teledysków promujących „Cyrk na qłq”. Można w nim więc zobaczyć przestrzeń znaną z „Między piekłem a niebem”, „Ziemskiego teatru”, „Nie płacz” i kilku innych obrazków, w tym „RAPocztówki” Rebel Babel z moim udziałem. Pojawia się nawet anturaż z klipu do „Ryby” i jeszcze kilku innych utworów z czasów, kiedy byłem „rekrutem hip-hopu” w MaxFloLabie – mówi Kleszcz. – Ciekaw jestem, kto wyłapie wszystkie klipy, na planie których kręciłem wideo do „Słodko śpij”.

Za produkcję muzyczną utworu, jak i całej płyty „Cyrk na qłq”, odpowiada DiNO. Scratche dorzucił DJ Bambus. Przypomnijmy, że na ostatnim krążku Kleszcza & DiNA wokalnie udzielają się: Rahim („Między piekłem a niebem”), Buka („Peter Pan”) i Kopruch („Freak show”). Wydawnictwo promują m.in. single: „4 ściany wyobraźni”, wspomniane „Między piekłem a niebem” i „Freak show”, a także: „Nie płacz”, „Bajka o kolorach”, „Ziemski teatr” czy „Tornada”. Nietuzinkowe klipy opublikowane na MaxFloRecTV są ich nieodłączną częścią.

Tekst: Kajetan Balcr (MaxFloRec)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz