wtorek, 16 kwietnia 2013

Audycja "Hałas Ciszy" w każdy wtorek o godz. 20:00 czasu polskiego na www.fala.fm - Prowadzi Kinga Vaanilliaa Lesiakowska





Kinga Vaanilliaa Lesiakowska
www.koncerty.xx.pl
www.fala.fm
Audycja: Hałas Ciszy
Każdy wtorek
Godz: 14.00 czasu kanadyjskiego
Godz: 20.00 
czasu polskiego
Muzyka: reggae, raggamuffin, dancehall, ska, roots



Kinga Vaanilliaa, czyli ja. Kobieta, która żadnej pracy się nie boi. Mogłabym być stolarzem, kapitanem statku, czy też nauczycielką. Ważne tylko aby w moich uszach rozbrzmiewały pozytywne dźwięki, a w ręku żebym trzymała aparat fotograficzny. Muzyka w moim życiu towarzyszy mi od zawsze. Rodzice nauczyli mnie zasypiania przy muzyce, nauczyli mnie podstawowych kroków tańca towarzyskiego oraz jako pierwsi zabierali mnie na koncerty organizowane w Polsce. Jako dziecko chciałam grać na jakimś instrumencie, lecz nigdy do tego nie doszło. Później trafiłam do chóru szkolnego, który rozpalił we mnie chęć śpiewania, ale i to po czasie przestało być priorytetem w moim życiu. Obecnie śpiewam tylko pod prysznicem własne utwory, które nadal leżą w szufladzie, bądź covery mniej znanych artystów. Jestem osobą, która bardzo lubi angażować się w różne akcje. Trzymam się zasady: „jeśli nie bierzesz udziału w porażkach, nie będziesz brał udziału w sukcesach”, dlatego każde niepowodzenie jest wyłącznie motorem do dalszych działań. Wraz z kolegą prowadzę stronę koncerty.xx.pl, gdzie promujemy łódzkie, muzyczne wydarzenia. Również działam w ramach projektu PKA-Przestrzeń Kultur Alternatywnych. Organizujemy przeróżne imprezy i spotkania. Pokazujemy innym, że nie potrzeba pieniędzy by móc coś zrobić, a wystarczą ludzie i chęć działania. Oprócz muzyki nie rozstaje się z aparatem. Tworze fotorelacje z imprez, organizuje sesje zdjęciowe. Staram się zawsze mieć pod ręką swoją lustrzankę, lecz obecnie powracam do korzeni i czerpię radość z robienia zdjęć aparatami analogowymi. Nadal jednak muzyka we mnie gra i ciągle jest obecna w moim życiu. Prowadziłam audycje w radiu RastaStacja, Ulicznik, a od niedawna nadaje w Fala.fm. Puszczam w eter takie brzemienia jak: reggae, roots, raggamuffin, ska, dancehall, czyli to co jest najbliższe memu sercu. Moją najlepszą motywacją do życia są ludzie, którzy ciągle mnie pozytywnie zaskakują i inspirują.

Złota polska dziesiątka Kingi:
Fasolki - Smutne reggae
Maryla Rodowicz - Niech żyje bal
Renata Przemyk - Babe zesłał Bóg
Czesław Niemen - Dziwny jest ten świat
Aya Rl - Skóra
Daab - Ogrodu Serce
Kult - Gdy nie ma dzieci
Lady Pank - Tańcz głupia tańcz
Maanam - Lipstick on the glss
Obywatel G.C - Tak..tak.. to ja

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz