poniedziałek, 22 grudnia 2014

Bartosz Werner z Leszna 2 i pół tysięcznym znajomym Polisz Czart!

Bartosza Wernera spotkałem podczas niedawnego koncertu Edyty Bartosiewicz w ramach  Roots & Fruits Festival Leszno 2014. Dziś Bartosz został przeze mnie przyjęty w poczet znajomych Polisz Czart jako 2500 i z tej okazji otrzymuje pamiątkowe upominki płytowe (w tym album uczestniczki Dnia Kobiet w Londynie - Moniki Lidke z autografem!). Poprosiłem też Bartka, aby bliżej nam się przedstawił:
 
 
Moim mottem jest powiedzenie: "Żyje się tylko raz, więc wykorzystaj swoje życia na całego". Stąd brak mojego ukierunkowania na konkretny rodzaj muzyki. W domowym zaciszu potrafię załączyć IX Symfonię Beethovena, by zaraz po tym włączyć Korn czy AC/DC. Muzyka gości w moim życiu na co dzień, czy to w czasie pracy czy odpoczynku w rodzinnym gronie. Odmienne jest u mnie tylko to, że mocniejsze brzmienia są w moich gustach, jak muszę się wyciszyć. 5 czerwca 2014 wybrałem się na największy koncert, na jakim miałem okazje być. Na stadionie miejskim we Wrocławiu zagrał Linkin Park. 25 lipca 2015 wybieram się do Warszawy na AC/DC. Jestem twórca i ojcem chrzestnym Leszczyńskiego Forum Militarnego zrzeszającego miłośników militariów oraz rekonstrukcji różnorodnych jednostek z wielu krańców świata.

oto moja 10 hitów wszech czasów to:
1. Czesław Niemen - DZIWNY JEST TEN ŚWIAT
2. Perfect - AUTOBIOGRAFIA
3. Dżem - WHISKY
4. TSA - PROCEDER
5. Dżem - WEHIKUŁ CZASU
6. Budka Suflera - JOLKA, JOLKA PAMIĘTASZ
7. Lombard - PRZEŻYJ TO SAM
8. Lady Pank - MNIEJ NIŻ ZERO
9. Rezerwat - ZAOPIEKUJ SIĘ MNĄ
10. Breakout - KIEDY BYŁEM MAŁYM CHŁOPCEM

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz