Vixen. Fot. TutuGraphy |
Wczoraj rano (24.04) na stronie www.tonievixt4pe.pl pojawiła się kolejna zagadka związana z akcją specjalną Vixena. Rozwiązanie łamigłówki umożliwia udział w ciekawej zabawie oraz przedpremierowy dostęp do nowego singla artysty. Utworem tego tygodnia jest „Escape room”, który właśnie trafił na MaxFloRecTV 1. numerowi z tracklisty To nie Vixt4pe'u towarzyszy lyric wideo autorstwa Patryka Piwnickiego ze Spyral Filmz.
Za produkcję muzyczną singla, podobnie jak to było w przypadku ubiegłotygodniowej „Cameleony”, odpowiada JRS. Mixem i masteringiem utworu zajął się natomiast Zbylu. „Escape room” to już 6 singiel z nadchodzącego wydawnictwa Vixena. Pełna lista utworów „To nie Vixt4pe'u” znajduje się na https://maxflosklep.pl/pl/p/Vixen-To-nie-VIXT4PE-PREORDER/896.
Pod tym adresem można zamówić album w pre-orderze. Decydując się na płytę w przedsprzedaży można liczyć na: rabat, wysyłkę na dwa dni przed premierą, autograf Vixena oraz gadżety MaxFlo. Patronat medialny nad krążkiem „To nie Vixt4pe” sprawują: Czwórka – Polskie Radio, Glamrap, portal Freestyle.pl, Rap-news.eu, Muzykoholicy, Dyktafonografika oraz magazyn HIRO. Do dnia premiery wydawnictwa, czyli do 18.05.2018, trwa akcja specjalna zatytułowana tak samo, jak album Vixena. Przez cały okres pre-orderu w każdy wtorkowy poranek na www.tonievixt4pe.pl publikowana jest zagadka. Podając jej rozwiązanie, można przedpremierowo zapoznać się z jednym z utworów z płyty oraz wziąć udział w konkursie. Co tydzień wyłaniany jest 1 zwycięzca. Laureaci kolejnych tygodni wspólnie z Vixenem i JRS-em spotkają się w umówionym terminie w pokoju zagadek w warszawskim Funescape.
Za produkcję muzyczną singla, podobnie jak to było w przypadku ubiegłotygodniowej „Cameleony”, odpowiada JRS. Mixem i masteringiem utworu zajął się natomiast Zbylu. „Escape room” to już 6 singiel z nadchodzącego wydawnictwa Vixena. Pełna lista utworów „To nie Vixt4pe'u” znajduje się na https://maxflosklep.pl/pl/p/Vixen-To-nie-VIXT4PE-PREORDER/896.
Pod tym adresem można zamówić album w pre-orderze. Decydując się na płytę w przedsprzedaży można liczyć na: rabat, wysyłkę na dwa dni przed premierą, autograf Vixena oraz gadżety MaxFlo. Patronat medialny nad krążkiem „To nie Vixt4pe” sprawują: Czwórka – Polskie Radio, Glamrap, portal Freestyle.pl, Rap-news.eu, Muzykoholicy, Dyktafonografika oraz magazyn HIRO. Do dnia premiery wydawnictwa, czyli do 18.05.2018, trwa akcja specjalna zatytułowana tak samo, jak album Vixena. Przez cały okres pre-orderu w każdy wtorkowy poranek na www.tonievixt4pe.pl publikowana jest zagadka. Podając jej rozwiązanie, można przedpremierowo zapoznać się z jednym z utworów z płyty oraz wziąć udział w konkursie. Co tydzień wyłaniany jest 1 zwycięzca. Laureaci kolejnych tygodni wspólnie z Vixenem i JRS-em spotkają się w umówionym terminie w pokoju zagadek w warszawskim Funescape.
Tekst: Anna Grabowska (MaxFloRec)
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz