poniedziałek, 27 marca 2017

Kleszcz zaprasza na wernisaż, czyli „Bajka o kolorach” już w sieci!

Kleszcz wg... Kleszcza. Rys. Kleszcz. Fot. Kadr z klipu do utworu BAJKA O KOLORACH Kleszcza & DiNO










Na MaxFloRecTV trafił dziś, 17.03, (nie)polecany m.in. przez Rahima i Bukę nowy klip zwiastujący album „Cyrk na qłq” Kleszcza & DiNO. To, dosłownie i w przenośni, „Bajka o kolorach”. Autorem wszystkich rysunków jest sam Kleszcz. Ostrzegamy: to sztuka wyłącznie dla ludzi o mocnych nerwach i odpowiedniej wrażliwości!

– Mało kto wie, ale oprócz muzyki, która jest moją największą zajawką, zawsze rysowałem. Rysowałem wszędzie i kiedy tylko mogłem. Rysowałem, gdy odpoczywałem. Rysowałem, nawet gdy spałem. Rysowałem ludzi... i rysowałem na ludziach. Postanowiłem, że zrobię ruszający się obrazek – zdradził na początku tygodnia Kleszcz, wrzucając na Facebooka i Instagram zapowiedź dzisiejszej premiery (zobacz wideo – kliknij tutaj: https://goo.gl/xygw2d). Kilka dni później Rahim skwitował to słowami: – Nie sądzę, żeby wyniknęło z tego coś dobrego (wideo: https://goo.gl/jmli6Z).

A Ty? Co sądzisz?


Powyższy klip powstał w... Photoshopie. Autorem wszystkich rysunków jest sam Kleszcz. Za wprawienie ich w ruch odpowiadają: Kopruch i Katarzyna Walotka z grupy filmowej Przedmarańcza.

„Bajka o kolorach” to już 5. singiel zapowiadający album „Cyrk na qłq” duetu Kleszcz (MC) & DiNO (producent). Do tej pory na MaxFloRecTV artyści zaprezentowali takie utwory, jak: „4 ściany wyobraźni”, „Między piekłem a niebem” (ft. Rahim), „Freak show” (ft. Kopruch) i „Nie płacz”. W sumie na „Cyrk na qłq” trafi 14 premierowych numerów. Oficjalna premiera płyty 7.04. 

Tekst: Kajetan Balcer (MaxFloRec)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz