niedziela, 18 października 2015

18 października w Galerii BULWARY w Tomaszowie Mazowieckim Antoni Malewski zaprasza na spotkanie poświęcone Franciszkowi Walickiemu



Zamiast zapowiadanej soboty...
NIEDZIELA Dn. 18 października 2015R

W zawiązku ze śmiercią (dnia 3 października 2015) FRANCISZKA WALICKIEGO (1921-2015), ojca chrzestnego polskiego rock'n'rolla, zmienił się zaplanowany grafik mojego cyklu spotkań "Herosi Rock'n'Rolla". By tomaszowianie mogli uczcić WIELKIEGO CZŁOWIEKA (twórcę polskiego big beatu), z którym łączyły mnie osobiste konotacje (opisałem je w felietonie "Franciszek Walicki") postanowiłem - wyjątkowo zamiast soboty - niedziela 18 października 2015 r godzina 18.00 w kompleksie Galeria BULWARY lokal LV Caffe 


Zaprosić na spotkanie - przedstawię dwa dokumentalne filmy o Franciszku "I nie żałuj tego" oraz "Promocja książki EPITAFIUM NA ŚMIERĆ ROCK'n'ROLLA".

Z A P R A S Z A M
Antoni Malewski:

1 komentarz:

  1. Miałam przyjemność poznać Pana Franciszka Walickiego.Bardzo skromny Człowiek.

    OdpowiedzUsuń