wtorek, 26 lutego 2013

25 lat Zdrowej Wody pod patronatem Polisz Czart!!! - DAWID LESZCZYK - perkusja














Dawid Leszczyk - perkusja nie ma dla niego tajemnic


Swoją przygodę muzyczną rozpocząłem w wieku 12 lat. W 1999 roku zdobyłem indywidualne wyróżnienie jako najlepszy perkusista na Blues Meeting w Kraśniku. W 2000 roku zostałem dostrzeżony przez Izabellin Studio, gdzie nagrałem promocyjny singiel z własną piosenką „Srebrne Kagańce” (w nagraniu wzięli udział wybitni muzycy m.in. Grzegorz Ciechowski, Maryla Rodowicz, Wojtek Pilichowski, Zbyszek Krebs). Od tego czasu współpracuje z wieloma wykonawcami np.: ORKIESTRA DNI NASZYCH, PARADOX!, GABRIEL FLESZAR, od 2008 w zespole ZDROWA WODA. W roku 2011 nagrałem ścieżkę perkusji do filmu fabularnego "Wymyk"

   Polska dziesiątka Dawida:
   1.SBB - Memento z banalnym tryptykiem
   2.Czesław Niemen - Bema pamięci żałobny rapsod
   3.SBB - Z miłości jestem
   4.Perfect - Autobiografia
   5.TSA - 51
   6.Breakout - Modlitwa
   7.Dżem - Naiwne pytania
   8.Czesław Niemen - Dziwny jest ten świat
   9.Maanam - Sie ściemnia
10.Budka Suflera - Noc komety

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz