wtorek, 26 lutego 2013

25 lat Zdrowej Wody pod patronatem Polisz Czart!!! - KRZYSZTOF BARANOWICZ - organy hammonda, piano, harmonijka














Krzysztof Baranowicz
to klawiszowiec z niezwykle bogatą przeszłością artystyczną. 

"Grałem między innymi w Sherwood, Luz Blues, Heartbreaker, 50%, Moskwa, 5000 Lat, G-Spot, Summertime, Fat Girls, Hay Way, Oddział Zamknięty, Leszek Cichoński, Bimber Poland, Sacriversum, Coolish Blues Session, John Broadway Tucker, Mike Grenee, Tipsy Drivers, Los Potatos i innych. Najbardziej cenię sobie bluesa, ale i dobrym funkiem , jazzem i punkiem nie pogardzę.


Dodatkowo trochę pogrywam na harmonijce ustnej (Hohner, Lee Oscar) oraz gitarce i perkusji. Instrumenty: organy hammonda WLM, leslie Solton, Ensonic SQ1+, Hammnod XK-1 Fatar SL 880, M-Audio 88. Rok 2013 to praca ze Zdrową Wodą (dzięki chłopaki, jest fajnie) oraz już od ponad 14 lat z Los Potatos. W tym też roku zakończyłem współpracę z Oddziałem Zamkniętym, ale myślę że sporo jeszcze grania dobrych dźwięków i imprez przede mną. Prowadzę klub muzyczny "Stereo Krogs" w Łodzi, gdzie od ponad 13 lat odbywają się różne koncerty (przynajmniej trzy razy w tygodniu) i jam sessions do białego rana. Dodatkowo trochę siedzę w systemach informatycznych klasy enterpice. Mam dwójkę dzieci - Mateusza lat 2 i Hanię lat 0,3. Jestem absolwentem Uniwersytetu Łódzkiego (Informatyka i Ekonometria). Jedyną słuszną marką samochodu jest BMW, a motocykla Honda. Miałem kota i chomika, a z młodzieńczych lat została mi Wsk-a i wyścigowa licencja FIA".


  Polska dziesiątka Krzysztofa:
  1, TSA - 51
  2. Turbo - Dorosłe dzieci
  3. Oddział Zamknięty - Rzeka
  4. Perfect - Obracam w Palcach złoty pieniądz
  5. Perfect - Nie płacz Ewka
  6. Perfect - Niewiele Ci mogę dać
  7. Lombard - Taniec pingwina na szkle 
  8. Dżem - List do M.
  9. Vox - Bananowy song
10. Andrzej Zaucha - Byłaś serca biciem

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz