czwartek, 22 listopada 2012

Małgorzata Sosnowska-Jarząbek - Słuchaczka Polisz Czart z dalekowschodniej Azji











Stosunkowo niedawno odkryłem pewną ciekawą historię związaną ze  środowiskiem Słuchaczy audycji Polisz Czart. Dość często aktualizuję blog "Muzyczna Podróż" oraz dokonuję wpisów na naszym Facebooku w środku nocy. Wynika to z mojego wieloletniego przyzwyczajenia do nocnego trybu życia. Od jakiegoś czasu zauważyłem, że kiedy wszyscy nasi słuchacze z Polski i UK już smacznie śpią, w okolicach godziny 3:00 - 4:00 w nocy na FB zaczyna pojawiać się pewna tajemnicza dama, która właśnie o tak dziwnej porze zaczyna się uaktywniać i "lajkować" większość moich dopiero co podanych do wiadomości informacji. Po kilkunastu takich sytuacjach postanowiłem zainteresować się ową damą i kiedy zobaczyłem, że mieszka ona w dalekim Singapurze, nawiązałem z nią dialog: - Małgosiu, jesteś chyba jedyną naszą Słuchaczką z tak dalekiego kraju Azji. Jak nas znalazłaś? "-Kochani, znalazłam Was przez wspólnych znajomych - dobrą reklamę Wam robią. Serdecznie pozdrawiam i nadal będę Was słuchać." Po krótkiej rozmowie, poprosiłem Małgosię o zgodę na publikację jej sylwetki oraz o garść informacji. Małgorzata Sosnowska-Jarząbek mieszka w Singapurze od ponad 20 lat. Jej mąż pracuje tam na uniwersytecie a ona uprawia malarstwo. Przyjechali tu z Kanady. Małgosia zaczęła słuchać polskich programów po to, żeby być bardziej zorientowana, co dzieje się w Polsce. Jako zodiakalny bliźniak ma szerokie zainteresowania i różnorakie pasje. M.in. bardzo poważnie zajmuje się Tarotem i ogólnie sprawami metafizyki. Uwielbia Azję i podróże. Małgosia lubi różne gatunki - od muzyki poważnej po współczesną. Prowadząc niedawną zabawę andrzejkową w St. Albans podałem jej uczestnikom informację, że programy Polisz Czart są już odbierane przez Słuchaczy na czterech kontynentach. Dzięki platformie fala.fm nasze audycje docierają do odbiorców z Europy, Azji i obu Ameryk. Jeśli ktokolwiek z Was byłby w posiadaniu informacji o naszym pierwszym słuchaczu z terenu Afryki i Australii, prosimy o kontakt

 Oto ulubione polskie piosenki Małgosi:
  1. Atrament - Nie jestem święty
  2. Lustro - Sprzedawcy snów
  3. Lustro - On the other side
  4. Half Life - Bbitter paris
  5. Dell Arte - Wesele
  6. Dell Arte - Nieskażona
  7. The Shipyard - Downtown
  8. Zdrowa Woda - Słodkich snów kobieto
  9. Lite Motiv - I`m sorry
10. Yugopolis i Maciej Maleńczuk - Ostatnia nocka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz