wtorek, 28 maja 2013

Paweł Landryn Gula z Nottingham naszym 900-ym znajomym z FB!!!

Landryn na koncercie My Riot w Londynie
Mam wielką przyjemność poinformować, że 900-ym znajomym facebookowym audycji Polisz Czart został Paweł Landryn Gula z Nottingham. Z tej miłej okazji Paweł, a właściwie jego Narzeczona, borykająca się obecnie z kłopotami zdrowotnymi i przebywająca chwilowo w szpitalu otrzyma specjalne wydanie płyty zespołu Volumeyes z autografami członków zespołu - tego samego, który gościł wczoraj w St. Albans w naszym radiowym studio!!! A co o sobie powie nam sam Landryn?
Zapytacie na pewno kim jest ten niepozorny człowieczek z kozią bródką? Cóż mogę Wam rzec? Ci, którzy mnie poznali na ostatnim Finale WOŚP w Londynie wiedzą, iż Landryn, to nie tylko fan dobrej muzyki rockowej, ale przede wszystkim wulkan energii z ogromnym sercem dla wszystkich, którym dzieje się krzywda. Tak, wiem że jesteście zdziwieni, ale dla kogoś kto przebył drogę poprzez wszystkie Woodstocki (Zaraz będzie ciemno!!!) i kilka Jarocinów jest to normalne. 
Teraz niestety borykam się z problemami zdrowotnymi mojej połówki (nowotwór zwany pieszczotliwie Rogucem), dlatego moja 19 odsłona Sanrajsu (pozdrawiam kumatych) stoi pod wielkim znakiem zapytania. A skoro już o Sanrajsie mówimy, mimo tego, iż przygniata mnie choroba narzeczonej i praca, zawsze znajduję choć chwilkę czasu, by zająć się naszą kochaną rodzinką Riot Warriors (wspaniali ludzie mający dużo serca i kochający swój zespół). Oczywiście są to fani My Riot, który gościł na ostatnim Finale WOŚP w Londynie. Cały zespół oraz Sylwia Lato to wspaniali ludzie, na których głosuje cała armia ludzi w Złotym Baczku. Tu - jeśli mogę - pozdrawiam ich wszystkich i ściskam gorąco.

Nie będę się rozpisywał nad moją fascynacją muzyczną, gdyż jest tego za dużo, a każdy mój ulubiony twórca to dosyć spore opowiadanie, więc nie będę Was zanudzał. Napiszę w skrócie, że moją ukochaną kapelą rockową jest Omega, natomiast ulubionymi wokalistami są Rysiek i Kazik (Kazika pozdrawiam serdecznie).
  Ulubiona dziesiątka Landryna:
  1.List do M. - Dżem
  2.Skóra - Aya RL
  3.Mój jest ten kawałek podłogi - Mr. Zoob
  4.Wieczór pod klubem - Janusz Laskowski
  5.Dziewczyna o perłowych włosach - Kult
  6.Numerek w krzaczkach - Zielone Żabki
  7.Harley mój - Dżem
  8.Meluzyna - Małgorzata Ostrowska
  9.51 - TSA
10.Dzisiaj mnie kochasz, jutro nienawidzisz - Sweet Noise & Anna Maria Jopek

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz