czwartek, 31 maja 2018

Aleksandra Pająk - Oko i Dusza (Tekst Iza Kwasiborska)

Juwenwlia PW 2018 Warszawa


O zespole Reach ze Szwecji, który niedawno poznałam na koncercie w Warszawie, już coś wiecie, teraz warto napisać o osobie, która jak wielu z Nas fotografów, stoi "pomiędzy" zespołem a fanami. Ta osoba, widzi to, co się dzieje na scenie i czujnym okiem uwiecznia sekundowe emocje. Dla mnie osoba poznana w niedzielę 19 maja 2018 roku na Juwenaliach Politechniki Warszawskiej jest dla wielu zespołów rockowych nie tylko z Polski ale i międzynarodowych (o których nawet zapewne nie mam pojęcia), miłą znajomą, która robi, jak sama mówi: "tylko zdjęcia dla zabawy". Ola jest młodą dziewczyną z Gliwic (Polska). Pomimo młodego wieku Ola ma coś co obecnie jest niezwykle rzadkie. Ogromną pasję do muzyki oraz zdjęć. I co niespotykane robi to bezinteresownie na własną rękę, nie czerpiąc z tego profitów. Podczas swojej wieloletniej pracy z muzykami, zespołami, akustykami, oświetleniowcami, fotografami i managerami, przyznam się szczerze, że jeszcze nikt nigdy mnie tak nie zadziwił, bo w nikim nie widziałam, aż tak wielkiej pasji i poświęcenia jak ma Ola.


W sobotę na Juwenaliach Politechniki Warszawskiej miałam okazję zobaczyć Olę przy pracy. Jako fotograf chciałabym podzielić się z Wami pewnymi spostrzeżeniami. Dla Oli nie ma rzeczy niemożliwych i barier. Ola potrafi wejść na, pod scenę i czasem w tłum aby zrobić doskonałe zdjęcia ;) Korzysta zarówno z profesjonalnego Canona EOS 7D jak i Sony a6000, jak widać bariery sprzętowe dla Oli nie istnieją. Zdjęcia zrobione przez Olę oddają atmosferę koncertów, emocje, oraz są swoistą "eksplozją uczuć bijącą od artystów ze sceny w publiczność". Osoby nieobecne na koncercie oglądając zdjęcia Oli są w stanie poczuć klimat, atmosferę koncertu oraz wibracje muzyczne, a nie tylko zobaczyć artystów na scenie! Jest nie tylko osobą, którą warto poznać osobiście, do tego bardzo skromną, ale i ma niezwykłe oko jako fotograf. Objechała prawie całą Europę za zespołami takimi jak Amaranthe, H.E.A.T, Reach i wiele innych tylko po to, aby zrobić im jak najlepsze zdjęcia.

Aleksandra Pająk - fotograf koncertowy z Autorką tekstu
Jestem pod wrażeniem, że w/w zespoły potrafiły dostrzec jej zaangażowanie i na swoich funpagach wykorzystują jej zdjęcia i co najważniejsze nie traktują Oli tylko jako fanki i fotografa lecz jako członka społeczności muzycznej oraz przyjaciela! I to właśnie skłoniło mnie do napisania tego artykułu. W tym miejscu nawołuję do Polskiej branży muzycznej, a zwłaszcza do zespołów z którymi miałam okazję już współpracować. Zapraszajcie Olę do współpracy! Wierzcie mi proszę, że dzięki temu możecie mieć w 100% PROFESJONALNĄ fotorelację z koncertów.


Zachęcam do zapoznania się z oficjalną stroną Oli na FB i Instagramie:


Ola, pozwoliłam sobie skonsultować moje spostrzeżenia na Twój temat. Zobacz, proszę co o Tobie napisali:

H.E.A.T: ”Alexandra jest częścią społeczności rockowej z pasją do muzyki, stylu życia i przede wszystkim wspaniałych zdjęć, które zapewnia.”

Clare & Laney (Heat UK Street Team): "Z okazji urodzin Alexandro, życząc najlepszego dnia i wspaniałego czasu, zawsze czekamy na Twoje niesamowite zdjęcia H.E.A.T, które są tak oszałamiające, że mają dużo miłości, najlepsze życzenia!."

Anioł (H.E.A.T Poland): "Ola jest niesamowita. Ogromna pasja, zaangażowanie oraz niesamowita skromność. Cholerny zaszczyt móc poznać oraz współpracować z Olą! Oli pasja oraz prace przypominają mi pewną dziewczynę, którą poznałem kilka lat temu."

REACH: "Alexandra jest naprawdę fantastycznym fotografem, jej zaangażowanie w muzykę i sztukę fotografowania jest naprawdę nie z tego świata .Wiemy, że zawsze możemy liczyć się z jej pomocą, kiedy tylko jej potrzebujemy."

Dziękuję wszystkim za przesłanie swoich spostrzeżeń na temat Oli oraz jej pracy.

Słowo od autora:

Ola, jesteś dla mnie najlepsza. Masz niesamowity talent. Nigdy nie rezygnuj z pasji fotografowania!!! WSZYSTKIEGO NAJLEPSZEGO!!!
Iza


Izabela Kwasiborska: "Dla mnie fotografia jest pasją i stylem życia. Pozwala uchwycić najskrytsze ludzkie emocje - jest jak czytanie duszy tym, co zauważone. Od najmłodszych lat fotografii uczył mnie mój dziadek. Profesjonalnie fotografią zajmuję się od 2007 roku, dzięki pracy w Bemowskim Centrum Kultury. Od 2014 roku jeździłam na koncerty i w trasy z zespołami rockowymi zajmując się głównie fotografią koncertową. Współpracowałam m. in. z zespołami takimi jak: ACID Drinkers, Sheep, Turbo, SteelFire, Vierna, Lessdress, Vavamuffin, Immortal Dreams, Normalsi, Muchy, Korpus, AvA, People of the Haze, Slow Motion Bullet, Freackshow, Instytut, Lorien, Nutshell, Derwana, The NewsPaper, Strefa Mocnych Wiatrow, The Orange Basement, Di Anti, Different Minds, Dust&Steel, Pure Snow, Wyciągnięci z Messy, B.O.R.Y, Ceili, Mordewind oraz wieloma innymi polskimi artystami. Obecnie rozszerzyłam perspektywy na fotorelacje koncertowe zespołów z zagranicy".

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz