czwartek, 29 marca 2018

Joanna Morea o swoim koncercie w Hard Rock Pubie Pamela.

Joanna Morea (fot. Jarosław Sass)
Na scenie Hard Rock Pubu Pamela wystąpiła zjawiskowa wokalistka, multiinstrumentalistka, kompozytorka i autorka tekstów - Joanna Morea. Towarzyszył jej ceniony jazzowy pianista, Jarosław Małys. Tego wieczoru zagrał również Aron Blum. Basista w solowym secie przedstawił w jazzowych interpretacjach m.in. utwory Johanna Sebastiana Bacha. Koncert był transmitowany przez Radio PiK.


Joanna Morea (fot. Jarosław Sass)
"19 marca 2018 zagrałam koncert w Hard Rock Pubie Pamela. Jadąc do Torunia nie miałam pojęcia, jak długą tradycje ma to miejsce i jak wielu stałych, (niektórych nawet) dwudziestoletnich bywalców. Zaskoczyło mnie to miejsce nietuzinkowym klimatem. Z każdego miejsca, zakamarka i kąta emanowało historią związaną z pubem i wydarzeniami jakie miały tam miejsce. Jednak charyzma tego miejsca to człowiek, który je tworzy. Pan Darek, prawdziwy pasjonat, angażujący się, w mojej ocenie, bez reszty w to co robi. Zastanawiałam się jak ja, ze swoją skądinąd nie prostą muzyką, wpasuję się w to bardzo oryginalne miejsce. A jednak. Na niedużej przestrzeni skupiło się sporo słuchaczy i czuło się wzajemną energię. Zarówno tę bijącą ze sceny, a grałam z towarzyszeniem tylko Jarka Małysa, jak i te płynącą od publiczności. Żadnego fałszu. Prostota, autentyczność, spontaniczność i żywiołowość. Biorąc pod uwagę charakterystykę pubu Pamela przyjechałam jako „nieco inna” ze swoją muzyką, a wyjechałam jak swoja."

Joanna Morea

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz