czwartek, 13 lutego 2014

Magda Duraj - Najwierniejsza Słuchaczka Polisz Czart z Wrocławia

Magda Duraj to przemiła słuchaczka audycji Polisz Czart z Wrocławia. Jedyna tak wierna Słuchaczka z mojego kochanego Miasta, której pasję muzyczną miałem okazję poznać w listopadzie ubiegłego roku w bliskim memu sercu pubie ROCKY prowadzonym przez IVARA - postać znaną i cenioną w muzycznym światku Dolnego Śląska. Nie pierwszy raz okazało się, że "Rocky" zbliża ludzi i właśnie to miejsce jest ulubioną muzyczną sceną Magdy i moją. Magda dała się już poznać Czytelnikom Muzycznej Podróży swoją recenzją płyty zespołu Heart Attack, która pojawiła się na moim blogu w grudniu ubiegłego roku i która dostępna jest do przeczytania tutaj. Zamiast opisywać naszą Słuchaczkę, oddaję jej głos:

Bo kocham Wrocław. Bo Nysy nie kochać nie mogę. Bo chcę. Bo czasem nie chcę. Bo świat jest zły. I dobry. I w odcieniach szarości. Bo lubię. I nie lubię. Bo w 95% jestem kobietą. A w 5% facetem? Bo bywam kobietą. I dziewczynką. I nastolatką też. Bo lubię wino. I piwo. I solony słonecznik. 

Jeden z jamów w Rocky'm
Bo lubię powtórzenia. Bo nie wiem co, komu, kiedy i czy… już mówiłam. Bo nie umiem robić zdjęć. Dobrych. Ale chcę. Bo szukam nowych rzeczy. Bo studiuję rolnictwo. I pedagogikę – międzywydziałowo. Bo uwielbiam muzykę. I książki. I filmy. Seriale też. Bo bywam niecierpliwa. I bardzo cierpliwa. Bo poczekam minutę. Albo półtorej godziny. Bo lubię angielski, hiszpański, włoski i japoński. A umiem dobrze angielski, a resztę po trochę. Bo kocham. Siebie. Samą. Bo jestem bardzo poważna. I trochę szalona. Czasem dziecinna. Bo ciągle lubię bajki. Bo zdarza mi się tupnąć nogą. I strzelić focha. Bo słucham piosenek i oglądam filmy o miłości. Choć w nią nie wierzę (?) Bo nie znam się na streetart'cie. Ani żadnym innym art'cie. Bo lubię spać. I jestem zmarzluch. Bo mam taki kaprys. Bo lubię ciemne kolory. Bo zdjęcia robię aparatem. A czasem telefonem. Bo ostatnio ciągle coś zmieniam. I tak jest dobrze. Bo szukam nowych rzeczy. I starych czasem też. Bo wiek nie ma znaczenia. Bo lubię grapefruity i pomarańcze. Bo nie mam w sobie pozostałości pestycydów (:P). Bo lubię kapelusze. I własny chaos. Bo śpię z maskotką. Albo dwoma. Bo nie sypiam spokojnie. A czasem wcale. Bo zwierzęta lubię tylko z daleka. Albo na zdjęciach".

Dziesiątka Magdy to:
1. A.U.Y. - Dziewczynka
2. Stan Borys - Niczyj
3. Czesław Niemen - Dziwny jest ten świat
4. Dżem - Sen o Viktorii
5. Czesław Niemen - Sen o Warszawie
6. Myslovitz - W deszczu maleńkich żółtych kwiatów
7. Maria Peszek - Moje miasto
8. Heart Attack - W mojej głowie
9. Happysad - Od kiedy ropą
10. Normalsi - Trzcina

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz