piątek, 12 kwietnia 2013

LECTER prezentuje teledysk do utworu "Wielki Wóz" z udziałem Lipy z Illusion!


Od kilku dni dostępny jest nowy teledysk zespołu LECTER z gościnnym udziałem Tomka LIPY Lipnickiego (Illusion, Lipali).  Drugi gość, którego można usłyszeć w tym utworze to Wojciech ‘Yankiel’ Moryto, gitarzysta Acid Drinkers.

Teledysk zapowiada nową płytę LECTER i jest początkiem dłuższej historii, która zostanie rozwinięta w kolejnych klipach.


Produkcja teledysku: HOLEINMOON
Muz: Roman Bereźnicki / Przemysław Wajda
Sł: Roman Bereźnicki
Mix i mastering: Jarek Toifl


“Od dawna chciałem zaprosić Tomka do wspólnego nagrania. To dla mnie jedyny na polskim rynku artysta, z którym zawsze chciałem coś stworzyć. Wcześniej mieliśmy już okazję poznać się na scenie. Cieszę się, że to zaowocowało dalszą współpracą” – mówi lider zespołu, Roman Bereźnicki. “Wspólne nagranie to dla mnie tym większy zaszczyt. Bardzo cieszę się, że Tomek docenił naszą muzykę i z wielką przyjemnością zgodził się wystąpić w nowym singlu Lectera”.


Zespół potwierdził również występ na dużej scenie tegorocznego Castle Party - www.facebook.com/castlepartyfestival Lider Lecter, Roman Bereźnicki dołączył niedawno do składu reaktywowanego SIRRAH, który również wystąpi na Castle Party, a aktualnie pracuje nad nowym materiałem.


„Inside / Outside” to debiutancki album Lecter wydany w 2011 roku nakładem wytwórni Icaros. W ramach promocji albumu zespół zagrał kilkadziesiąt koncertów w kraju, dwukrotnie dotarł także do Berlina. Muzyka tworzona przez zespół to alternatywny rock z elementami muzyki electro. Mixem oraz masteringiem płyty zarejestrowanej wcześniej w Strobo Studio zajął się Marcin Kiełbaszewski ze Studio X w Olsztynie. Inspirowany twórczością takich artystów, jak Depeche Mode, David Bowie, Ministry, Joy Division czy U2, Lecter z niebywałą lekkością tworzy energetyzujące, nietuzinkowe utwory, pełne świetnych melodii i przebojowych, zapadających w pamięć refrenów.


Zespół nakręcił aż cztery teledyski do płyty “Inside/Outside”, każdy w innym, wyjątkowym klimacie:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz