poniedziałek, 13 stycznia 2014

WOŚP w Hull pod patronatem Polisz Czart i Radia Alter Ego. Wizytówki wykonawców - Robert "Furi" Furman


Wszystko zaczęło się 5-go listopada. Wystosowałem wówczas następujące zapytanie do kilkunastu wykonawców związanych z audycją Polisz Czart następującej treści:

Hej,
Otrzymaliśmy prośbę ze strony organizatora WOŚP w angielskim Hull. Jest możliwość uczestnictwa w ich WOŚP i jeśli jesteście tym zainteresowani, piszcie proszę do Magdaleny Litwin i już bezpośrednio z Magdą ustalcie wszelkie warunki ewentualnego Waszego występu. Jeśli wszystko dopniecie na ostatni guzik i Wasz występ będzie pewny, od siebie poproszę tylko o informację o tym, abym mógł zrobić promocję tego wydarzenia.
Sławek

Największym entuzjazmem z wszystkich Adresatów mojego maila okazał się być nasz nieodżałowany Robert Furman, którego zaangażowanie i ogrom pomysłów związanych z tym przedsięwzięciem z mojego nieśmiałego zapytania przekształcił WOŚP w Hull w prawdziwie rockandrollową inwazję na to Miasto. Niech o zaraźliwym optymizmie Furiego świadczy ten oto mail, jaki otrzymaliśmy wówczas od szefowej sztabu z Hull - Magdy Litwin

Moi Kochani,
Ślicznie chciałam Wam podziękować za tak szybką i pozytywną reakcję. Cieszę się że chcecie pomóc i zagrać u nas w finale. (...) Powiem szczerze, koncepcja zmieniła się po rozmowie ze Sławkiem i Robertem. Jestem bardzo szczęśliwa, że mamy tylu wspaniałych muzyków, że możemy zorganizować prawdziwy rockandrollowy koncert w Hull. Patronem jest Radio Alter Ego i program Polisz Czart. Koordynatorem ze strony wykonawców jest Robert Furman z zespołu Lynchpyn i do niego proszę się zgłaszać, jeśli chcecie przyłączyć się do grania w Hull. (...) Koncert odbędzie się 12 stycznia okolo godz 18. (...)
Pozdrawiam
Sie ma
Magda
Teraz nastąpi trzymana przeze mnie w tajemnicy niespodzianka, która - jak sądzę - dla wielu z Was - podobnie jak i dla mnie - będzie szczególnym przeżyciem. 14-go listopada ubiegłego roku otrzymałem następującej treści maila od... Roberta Furmana:

Witam Sławku
Dołączam moje wypociny - folder

Dziś specjalnie dla Was po raz pierwszy publikuję sylwetki wykonawców wykonane własnoręcznie przez Roberta. Zamieszczam je (za wyjątkiem prezentacji Toma Usshera, którą przygotowałem dla Was osobiście) w formie oryginalnej i w najmniejszym stopniu niezmienionej - tekst i zdjęcie oraz projekt wizytówki każdego z wykonawców wykonał osobiście Furi.

18:00 - 18:30
18:40 - 19:10




Tom Ussher - brytyjski wokalista i gitarzysta heavy-metalowego zespołu Tyrian oraz perkusista hard core punkowego bandu The Cockrockets. Niedawno wydał swoją pierwszą solową płytę. Mieszka w Londynie. Ostatnie dziesięć lat spędził na tworzeniu i wykonywaniu muzyki. Około rok temu odkrył w sobie potrzebę pokazania się jako solista, gdzie mógłby w szczery sposób wyrazić swoje artystyczne ego. Pewnego dnia zabrał więc do studia swoją ulubioną gitarę, bass, perkusję, pianino oraz... swój niezwykle charyzmatyczny wokal i nagrał bardzo osobisty album, jaki od dawna drzemał w jego muzycznej wyobraźni. Podobnie jak wielu miej lub bardziej znanych osobowości rocka, także i Toma do tworzenia muzyki popchnęła złość i stan przygnębienia oraz podobnie jak dla wielu z nich, także i dla niego muzyka stała się remedium na różnorakie dolegliwości wrażliwej duszy. Tom metaforycznie nazywa moment swoich muzycznych narodzin wypuszczeniem „potwora” z klatki po to, by opowiedzieć o sprawach, których nie można wyrazić w inny sposób „Latami za agresywną muzyką skrywałem swoje emocje. Nigdy więcej chowania się. To co czuję i wszystko co jest we mnie już zawsze pragnę wyrażać poprzez rock, metal, gitarę akustyczną i fortepian, a także poprzez słowo mówione...


19:20 - 19:50



20:00 - 20:30



20:40 - 21:10


21:25 - 21:55


22:10 - 22:55


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz